ZoekenMenu

Dé woningstichting in de gemeente Boekel

Regionale geschillencommissie

Niet tevreden? Laat ons het dan weten!

Bent u als huurder of woningzoekende niet tevreden over onze dienstverlening of over onze medewerkers? Houd het dan niet voor u. Alleen als wij op de hoogte zijn van uw klacht, kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

U meldt de klacht altijd bij de betrokken medewerker. Afhankelijk van de aard van uw klacht, is ook het hoofd van de afdeling of de directeur bij de afhandeling van uw klacht betrokken. Ons doel is om er samen met u uit te komen. U ontvangt altijd een gemotiveerd schriftelijk antwoord op uw klacht. Meer informatie vindt u in onze folder "Laat ons leren van uw klacht".

 

Geschillencommissie:

Bent u ontevreden over de uitkomst? Dan kunt u uw geschil voorleggen aan de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Alle informatie over deze commissie en de manier waarop u uw geschil kunt voorleggen vindt u op de website van de Regionale geschillencommissie en in onze folder.

Wilt u een klacht aan ons doorgeven, dan kunt u dit doen via onderstaande formulier:


Een Klacht melden
Overlast melden

* Deze velden zijn verplicht.

 

 

0492 - 32 44 05
Aanmelden nieuwsbrief
Terug naar boven