
Worstenbroodjes na verduurzaming op Kloosterlaan 1-89
Datum:03-06-2026
Op 1 juni organiseerden we een bijeenkomst voor bewoners van de Kloosterlaan 1-89 om de afronding te vieren van werkzaamheden aan de woning. Er zijn warmtepompen geplaatst, er is geschilderd en er zijn deuren vervangen. Elk komt nog bij iedereen thuis langs om de warmtepomp te testen en uitleg te geven.
De ingreep was noodzakelijk omdat we afgekoppeld werden van het systeem van St Petrus. Hierdoor hebben alle bewoners nu een individueel systeem en hebben zij zelf grip op het eigen verbruik en de kosten.

















